Jump to content

  • Curse Sites
Help

magicwizard

Member Since 17 Jun 2009
Offline Last Active Sep 11 2012 01:45 PM
-----

#3745948 Can someone explain this?

Posted slantsix on 18 August 2012 - 09:53 AM

View Postsudar, on 18 August 2012 - 08:06 AM, said:

at least you're safe gladiator at the moment

jk 2nd place in 5s is duelist.


#3745904 Can someone explain this?

Posted bobjob1 on 18 August 2012 - 05:21 AM

View PostKoshimo, on 17 August 2012 - 07:27 PM, said:

They have openly admitted to trading and just don't care anymore, best part is they don't even try to hide it. For example they have made it painfully obvious which team they have been trading with on their cyclone ultra trade team. http://us.battle.net...0before%20Pros/
http://us.battle.net...screen%20shots/

and same with their vengeance team
http://us.battle.net...a%20man%20vtwo/
http://us.battle.net...solute%20chaos/

Only thing to do at this point is spam tickets and pray blizzard does something about it.

koshimo you are SO fucking cute

Quote

Hello, my name is Patrick Marino, I’m 18 years old,  currently going to high school, and I’ve been playing World of Warcraft since Vanilla.
I started off playing very casually in Vanilla and BC, but never really took the game competitively until Wrath came out. I got my first pvp title (Duelist  ) in season 7 running Beastcleave with friends. After that, I started taking PvP a lot more seriously, and was able to get Gladiator in season 8 running ATC (Prot Warrior Hunter Holy Paladin).
After Cataclysm came out, I found myself playing with a ton really good players such as Yusehz, Sway, Lushy, Animalcrackr, and Rawkus by sheer chance of just being on the same server as them. I was able to achieve Rank 1 season 9 in both the 3’s and 5’s bracket on Shadowburn by playing TSG with Sway and Yusehz and 5’s with Lushy, Yusehz, Animalcrackr, Rawkus, Keliannxoxo, Corbs, and Clif.
After getting Rank 1 and proving to be able to compete among some of the best players in the game, I was able to make appearances in back to back NAO tournaments. I am very excited and look forward to making content for this website and hope to improve as many peoples game play as I possibly can!



#3745936 Can someone explain this?

Posted sudar on 18 August 2012 - 08:06 AM

View PostKoshimo, on 17 August 2012 - 07:27 PM, said:

They have openly admitted to trading and just don't care anymore, best part is they don't even try to hide it. For example they have made it painfully obvious which team they have been trading with on their cyclone ultra trade team. http://us.battle.net...0before%20Pros/
http://us.battle.net...screen%20shots/

and same with their vengeance team
http://us.battle.net...a%20man%20vtwo/
http://us.battle.net...solute%20chaos/

Only thing to do at this point is spam tickets and pray blizzard does something about it.

at least you're safe gladiator at the moment


#3744597 the big V

Posted sudar on 15 August 2012 - 12:08 PM

rep me


#3720252 Vengeance vs Themselves

Posted bobjob1 on 25 June 2012 - 09:45 AM

View PostPoobandit, on 25 June 2012 - 08:57 AM, said:

http://imgur.com/99WDQ

Hi

EDIT: this is awkward... the same shaman (pregnant) with the alias kollektiv complaining about being wintraded past in season 9... same teammates back then: bobjob (calaiente), aetarius, personalityz, sttrongmale...

http://us.battle.net...21385079?page=1


We followed in the footsteps of our community's hero. The mighty vanguards showed us the light.

After falling victim to the power and might of the wintrade in season nine, we were left with no choice but to revise our playstyle. Like any good student, we observed our sensei, admired his skills and developed our own in his image. We realised quickly that the competitive edge that we so desired was within our reach the whole time.

With training and mental discipline we refined the master's techniques and incorporated them into our ladder climbing. With his skills we've become unstoppable. I can see now that It is the true way to victory. The vanguards way.

Thank you Mr. Kwok. Without you we are nothing. We are Cataclysmic Gladiators in your honor.


#3720239 Vengeance vs Themselves

Posted bobjob1 on 25 June 2012 - 09:21 AM

Official Thread Rating by yours truly: Bobjob

Thread Title: Rating 7 - Vengeance vs Themselves - I, personally, enjoy this little bit. It displays that the battlegroup "vengeance" has no real competition, and is instead "fighting themselves"

Screenshots: Rating 4 -
http://i.imgur.com/7xG0V.jpg
http://i.imgur.com/bBxUU.jpg
http://i.imgur.com/c1G4m.png
http://i.imgur.com/0eZ8Q.png

Cmon guys....poorly cropped, looks like the picture was taken on a 800x600 monitor. You really dropped the ball here. Next time please have someone with a monitor bigger than 12" be on watch.

Armory Links: Rating  0 -
http://us.battle.net...v3/tasty%20men/
http://us.battle.net...nger%20Romainz/

Now now, isn't this about 5s? Why on earth are there 3v3 teams linked

Album Link: Rating 2 -
Here's also an album of their accomplishments you can browse through http://imgur.com/a/FcyPT#0

I've said it before and I'll say it again.  The cropping job is just absurd. Don't use paint if you're trying to hold up in a court of law. Photoshop can easily be pirated, and looks much more professional.

Overall Thread: Rating 5 - All in all, not too shabby. Color guides and an index would be preferred.

Posted Image


#3693364 Official Complain about Latency on TR Forum

Posted bobjob1 on 26 April 2012 - 04:00 AM

Posted Image


#3619984 (3v3) US-Vengeance - s11

Posted Pregnant on 21 January 2012 - 01:10 AM

Lmao calling sudar's phd shit when the only cc i ate in a whole game vs yours was gnaw + silencing shot.
You choked harder than a porn star on mandingo's dick.


#3328337 Only 3v3 R1 Hunter US?

Posted CrimsonGX on 28 June 2011 - 10:24 AM

I played with you on Tichondrius, bro.

You're not good. You scatter trapped once per game.


#3325666 Reckoning Wintrading - Nevz, Diziet, Vanguards

Posted Chanimal on 27 June 2011 - 01:43 PM

View Postgangstalicious, on 27 June 2011 - 01:26 PM, said:

its sad these days when on AJ I honestly cant tell when I am being trolled or they are just this stupid.

you are just stupid


#3325514 Reckoning Wintrading - Nevz, Diziet, Vanguards

Posted mukuld50 on 27 June 2011 - 12:25 PM

Hey more fuel for the fire:  :lol:  

[3:23:43 AM] Mukul Dixit: dude i am fucking tired
[3:23:49 AM] Mukul Dixit: you should be thankful i am doing this shit
[3:25:15 AM] Ankit: YEH
[3:25:17 AM] Mukul Dixit: i dont want to fucking trade and this isnt even my fucking shaman
[3:25:19 AM] Ankit: i know
[3:25:27 AM] Ankit: i dont either but
[3:25:31 AM] Ankit: theres too manys ells shit

Then:

[3:26:30 AM] Mukul Dixit: this is fucking stupid
[3:26:43 AM] Mukul Dixit: i dont want any mouth breathing retarded idiot talking unruly to me
[3:26:53 AM] Mukul Dixit: i shouldnt be doing this shit and we were q'ing legit earlier, and wouldve gotten it today
[3:26:55 AM] Mukul Dixit: yet we traded
[3:26:57 AM] Ankit: yah i dont want to either
[3:27:01 AM] Mukul Dixit: and you guys are showing me attitudes now

And then later on in the night!:

[3:59:09 AM] Diziet: got what shit
[3:59:29 AM] Diziet: that is why
[3:59:30 AM] Diziet: I told you
[3:59:32 AM] Diziet: to fly in theair
[3:59:33 AM] Mukul Dixit: diziet you sound like you have 3 penises down your throat, you should try to pull em out at some point
[3:59:34 AM] Mukul Dixit: faggot


#3325417 Reckoning Wintrading - Nevz, Diziet, Vanguards

Posted Kollektivv on 27 June 2011 - 11:36 AM

The story begins with 2 teams...

Vanguards/Debao/Diziet's team; Sushi
and
Nevz alt's Team; LoL... Wait what?; The link to this teams armory seems broken because of invalid characters in the name, but they are currently at the top of US Reckoning BG ladder.

The team Sushi has purposefully traded losses to the team Lol... Wait what?.
The team Lol... Wait what? had climbed the ladder to a position close to rank one, and then once reaching this rating, organized games with Sushi, who lost to them, so that Lol... Wait what? could take the rank 1 spot.

Here's a few screenshots of what initially went down;

First Game Win-traded
Posted Image

Second Game Win-traded
Posted Image

Third Game Win-traded
Posted Image

Fourth Game Win-Traded
Posted Image

"Sushi" had nothing to lose by organizing this trade, since they hold rank 1 in 3v3 by a large margin, so can afford to lose rating in 5v5, to the team of "Lol... Wait What?".

Also after professing that his team 'Sushi' would pass the rank 1 team at that time Jim Carrey ft The Mask, Alex was happy to trade wins to secure his rank 1 title in 3v3.
Posted Image

When they traded with each other, neither team was playing with their actual line up, Team Sushi traded without Vanguards (the ret paladin they played all their games with) while "Lol... Wait What?" queued without a mage (who had played all the games up until that point) and instead played with TWO priests (this is one of the main indications that they intended to trade, playing with two priests in one 5v5 team would greatly hinder their ability to climb the ladder, especially when queuing against top-notch teams)

Posted Image
Both teams playing comps they don't usually play while they trade.


The reason they traded with two priests on the team, is because the mage on the team Lol... Wait What? has really low 5v5 mmr
Posted Image
The team, despite the mage's mmr, is 2754.
So if you factor in the mmr gain from the second priest (around 2.5k+ mmr) they would have a much higher team MMR than 2754, so when they traded they would gain upwards of 20 points a win from Sushi.

Another thing to note is that "Sushi" has not Q'd 5's for MONTHS and the first time they all log on and Queue 5's, they vs the (at the time) rank 2 team. This means that they clearly ARRANGED to play with each other, which is "selective Queuing" and is against Blizzard's rules.


"Sushi" also picked up some random priest (most likely with High MMR) to play with them, instead of their own team mate "Vanguardy", who they had played with all season long.

Posted Image

Following these initial trades three members from the 5v5 team Sushi; Venoma, Diziet and Alex
traded with 3 members from  the 5v5 team Lol... Wait what?; Zephcow, Worstlock, Worstspriest

They were repaying the favor, by attempting to feed Venoma and Diziet into personal rating range, so that they could receive the rank one title from the 3v3 bracket in their team Sushi Day.

Both teams vs each other 3:14 am
Posted Image

Same again; 3:21 am
Posted Image

Nevz's (Zephcow, worstspriest, worstlock) team goes 0-3
Posted Image

The funny thing here, is that the rank 1 3v3 team, Sushi Day, had not queued for months, sitting on the rank 1 spot on the ladder. Then today, they just happen to immediately queue into the players they traded with in 5v5 only moments before.


So lets recap on all the things they've done:

1 - Win-traded; Both teams were online for about 3 hours Queuing and the only teams that either team managed to VS were themselves. Note: They Q'd at 1AM and onwards, hoping to avoid legitimate 5's teams. Following 5v5 they traded 3v3 wins.

2 - Arranged to Queue against each other.

3 - Also possible ACCOUNT SHARING - Look at "Worstmage" armory page http://us.battle.net...tatistic#21:152 ,  a whole host of new achievements and his highest 3v3 Personal rating - 2282. A 2300 player becomes a 2700 player over the course of 2 days. (Most likely affiliated with Arena rating selling websites).
We also have reason to believe that the shaman "Zephcow" , "Worstpriest" and "Worstspriest" are account sharing as well.

Something cute that Nevz said in skype:

[8:43:22 PM] Aetarius: holy fuck
[8:43:29 PM] Aetarius: 2747?!
[8:43:36 PM] Aetarius: dayummmm
[8:43:46 PM] Aetarius: who are the dudes your playing with dude?
[8:51:04 PM] Nevz: mad?
[8:51:13 PM] Nevz: you don't q up and you lose out
[8:51:28 PM] Nevz: q'd for fucking 6 hours straight
[8:51:46 PM] Nevz: I even told you all the teams we fought
[8:54:09 PM] Aetarius: o well
[8:54:18 PM] Aetarius: you guys worked hard for it
[8:54:22 PM] Aetarius: congrats
[9:01:10 PM] Nevz: rofl you thought we wintraded
[9:01:12 PM] Nevz: thats classic

Thread on the wow forums saying the same shit.

Feel free to make the following GM Ticket and report these trouble makers (you will have to edit in the links yourself, aj shortens them);

The arena team Lol... Wait what? (http://us.battle.net...a/reckoning/5v5) attempted to gain an unfair advantage in obtaining the rank 1 5v5 arena title by trading wins with the team Sushi (http://us.battle.net...nmaw/5v5/Sushi/)

For further evidence please view this thread:
http://us.battle.net...opic/2721385079

This is a serious matter and against the terms of service, as it ruins the competitive playing experience for PVPers.


Naughty little Nevz  :lol:

Edit:

Nevz own partner calls him out;

"Hey more fuel for the fire: :lol:

[3:23:43 AM] Mukul Dixit: dude i am fucking tired
[3:23:49 AM] Mukul Dixit: you should be thankful i am doing this shit
[3:25:15 AM] Ankit: YEH
[3:25:17 AM] Mukul Dixit: i dont want to fucking trade and this isnt even my fucking shaman
[3:25:19 AM] Ankit: i know
[3:25:27 AM] Ankit: i dont either but
[3:25:31 AM] Ankit: theres too manys ells shit

Then:

[3:26:30 AM] Mukul Dixit: this is fucking stupid
[3:26:43 AM] Mukul Dixit: i dont want any mouth breathing retarded idiot talking unruly to me
[3:26:53 AM] Mukul Dixit: i shouldnt be doing this shit and we were q'ing legit earlier, and wouldve gotten it today
[3:26:55 AM] Mukul Dixit: yet we traded
[3:26:57 AM] Ankit: yah i dont want to either
[3:27:01 AM] Mukul Dixit: and you guys are showing me attitudes now

And then later on in the night!:

[3:59:09 AM] Diziet: got what shit
[3:59:29 AM] Diziet: that is why
[3:59:30 AM] Diziet: I told you
[3:59:32 AM] Diziet: to fly in theair
[3:59:33 AM] Mukul Dixit: diziet you sound like you have 3 penises down your throat, you should try to pull em out at some point
[3:59:34 AM] Mukul Dixit: faggot "

Edit:

Another interesting conversation:
(Aetarius plays in the team currently in 2nd place on the ladder)

[10:32:30 PM] Aetarius: you sir are a fukin legend!  mad respect!
[10:32:38 PM] Mukul Dixit: Mukul Dixit has shared contact details with Aetarius.
[10:32:45 PM] Mukul Dixit: lol
[10:33:10 PM] Aetarius: (h)
[10:33:24 PM] Mukul Dixit: didnt wanna do that she and we were beating every single team LEGIT yet those guys wanted to trade to speed it up
[10:33:32 PM] Mukul Dixit: shit*
[10:33:41 PM] Mukul Dixit: we wouldve gotten it legit but nope, idiots wanted to trade
[10:33:42 PM] Mukul Dixit: fuck em all
[10:34:04 PM] Aetarius: ye if you legit pass us, good on you
[10:34:25 PM] Aetarius: but getting like 100 point lead while wintrading
[10:34:29 PM] Aetarius: fuck that rofl
[10:34:38 PM] Mukul Dixit: we did legit pass you, we were about 2690 and then these guys wanted to do it the easy way
[10:34:50 PM] Mukul Dixit: making me play a shaman that i dont own (nor am getting paid for to get a rank 1 on it)
[10:34:53 PM] Mukul Dixit: fuck that
[10:34:58 PM] Aetarius: rofl wow
[10:35:34 PM] Mukul Dixit: feel free to post this convo on AJ too if you want.... fuck diziet :D

Edit:

Posted Image
The person who talked with me here, later said that the mage is champy, not vile.


#3325468 Reckoning Wintrading - Nevz, Diziet, Vanguards

Posted Kollektivv on 27 June 2011 - 12:00 PM

View PostVedaenus, on 27 June 2011 - 11:58 AM, said:

this isnt even the real kollektiv

Nice detective work, get on my level.


#3325456 Reckoning Wintrading - Nevz, Diziet, Vanguards

Posted Hawtstuffs on 27 June 2011 - 11:53 AM

View Postmukuld50, on 27 June 2011 - 11:47 AM, said:

IDK about any of the rest of the post as clearly you put your work into staying online for hours stalking a team because the title means so much to you... however just FYI, they did not just vs. Diziets' team.

Spriest from Nevz' team was streaming, and they faced a double DK lock paladin priest team many times as well from BG9 (~2600 MMR team).  They beat that team with both of the setups that they ran: mage lock spriest shaman druid and spriest lock moonkin shaman disc priest.  Feel free to go on I think Frostmourne? and asked Mesmerized (or w/e that DK's team name is).  Reason for running double priest from what I was told by the shadow priest, was so that they could catch up PRs for both of the priests quicker.

Good job on your detective work though  :lol:
lol this is kind of funny coming from the shaman on the now rank 1 team lmfao, caught


#3325455 Reckoning Wintrading - Nevz, Diziet, Vanguards

Posted bobjob1 on 27 June 2011 - 11:53 AM

81 User(s) are reading this topic
67 members, 10 guests, 4 anonymous users

+rep if i helped




<