Jump to content

Unseenz

Member Since 14 May 2009
Offline Last Active Today, 05:49 PM
-----

Posts I've Made

In Topic: RBG Tournament: Battle of the Atlantic Worlds Reveal Show

27 January 2015 - 11:05 AM

View Postdrzy, on 27 January 2015 - 09:59 AM, said:

then what is stopping people from just ddos'ing to win? lmao great tourney rbgs are awesome

0/10 would not watch stream nor give a fuck about who wins.



who are u again

In Topic: 19 Twink WSG Tournament [July 31st - Aug 2nd]

22 January 2015 - 10:48 AM

View PostDjandawg, on 22 January 2015 - 02:57 AM, said:

I am gonna participate with my friends, the only problem is this late announcement. We won't have enough time to make scheduling arrangements and to practice properly.

let alone level to 19

In Topic: Athlete and Bailamos exploiting

02 January 2015 - 01:18 PM

View PostTalbadar, on 02 January 2015 - 07:38 AM, said:

I have no regrets trying to lead RBGs vs that group. They were a great group and they beat us fairly and that was the best thing that's ever happened in RBGs. 10 top arena players arrogantly thinking they would win against a fairly unknown RBG team and getting stomped.

What? in what way is 10 people absolutely clueless about rbgs facing off against the rank 1 dodge team the "best thing that's ever happened in RBGs"?

View PostTalbadar, on 02 January 2015 - 07:38 AM, said:

You don't know right from wrong if you think Athlete is a scumbag. There are few players that actively play RBGs that I would vouch for and he is one of the few. Say circle of friends all you like, but if you don't know anything about him then that doesn't mean shit.

I get that you're friends with the guy, but how are you entitled to vouch for him? you criticize people for not knowing "anything about him" but when is the last time you even did an rbg, let alone one with him?

View PostTalbadar, on 02 January 2015 - 07:38 AM, said:

RBGs has been one sad place for competitive play during the last 2 expansions and that will probably never change.



Lol

In Topic: Athlete and Bailamos exploiting

02 January 2015 - 03:53 AM

View PostBlakexo, on 02 January 2015 - 01:27 AM, said:

same

In Topic: Athlete and Bailamos exploiting

01 January 2015 - 07:23 PM

View PostSadstory1337, on 01 January 2015 - 06:13 PM, said:

You guys 'block' capped. I can find you a vod to prove how scummy/pathetic your team is but I think everybody knows already.
rofl what

at least mages can rbg now

<