Jump to content

  • Curse Sites
Help

AfrothundeR

Member Since 16 Feb 2009
Offline Last Active Feb 20 2013 04:20 AM
***--

#3471195 [3v3] US-Nightfall (S10)

Posted AfrothundeR on 04 September 2011 - 07:37 PM

View PostVenoma, on 04 September 2011 - 03:40 AM, said:

i disagree. having played with both shaq and mathers this season id say there equal and if anything mathers is ahead now. he does have a raging problem but this is speaking from gameplay only.
remember that time shaq had his warrior targeted instead of himself and overhealed him for 170k and then proceeded to die without ever actually healing himself

o wait that wasn't shaq


#3455347 Favorite Pornstar

Posted AfrothundeR on 26 August 2011 - 06:51 AM

lexington steele


#3455344 [3v3] US-Nightfall (S10)

Posted AfrothundeR on 26 August 2011 - 06:47 AM

View Postwhy33333, on 26 August 2011 - 06:45 AM, said:

u mean MLS/RLS/shadowplay
only the most skilled comps 4 u i c


#3454658 [3v3] US-Nightfall (S10)

Posted AfrothundeR on 25 August 2011 - 09:19 PM

View PostSinix, on 25 August 2011 - 09:10 PM, said:

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL u truel are a joke

and lost it all to kurum? rofl u def heard it wrong cuz if any1s losing, its kurum.


why the fuck would i want ur warrior hes trash, and u beat me on ur warlock? yea that didnt happen


stay small, stay second
higher thAn u

definitely happened

copy me, once again


#3454612 [3v3] US-Nightfall (S10)

Posted AfrothundeR on 25 August 2011 - 08:54 PM

View PostSinix, on 25 August 2011 - 08:47 PM, said:

rofl thats not what i heard but its ok u can keep lieing to urself.


and sure uve been higher rated then me, but doesnt count if u tank fuckin retard l0l. and its funny how the 2 losses are because of u not knowing ur own class so u lose.

every1 knows who da best warrior is, and it sure as fuck aint u rofl.


also lets do a recap of my comps vs ur comps which btw u tanked roflrofl below 2800 idk how u did but yea u fuckin blow kid


i ran WLS when you ran double warrior shaman (cleave)

i ran WLS stil when u swapped to KFC (rofl still a cleave all u can do retard tunnel dmg)

i ran WMP when u ran kitty cleave (l0l still cleaving cuz u cant do shit but tunnel)

grats on being higher rated then me, but not being the best warrior in north america.

so until u can get a team to 2931 or higher this season and not tank it, u aint even 2nd kid your like way last cuz u dont even got a team.

QUIT JOCKIN MY FRESH RETARD WANNA BE SINIX
don't make me remind you that you lost to my 2 week old warlock.


p.s. Anything with a mage this season is complete retardation, o what a coincidence this is the same time you got your very first high ratings lol. And the fact you think wls was hard last season is hilarious, it could literally beat any comp in the game if you weren't a complete shit head. I would know, that's why we finished our team with WLS last season.


p.p.s my warlock is as high as your warrior currently is hahahah damn, you're comparable to an alt that was played for 2 weeks hahahahahaha holy shit.

yo i'll cut you a deal if you want to buy my warrior so you can know what it feels like to actually be the best if you want, instead of just pretending.

I would sell it to you for gold but i heard you lost it all to kurum during poker LOL
This would be more fun if I still cared :(. GL on your journey to surpass the master, PM me when you do it so I can congratulate you. pce


#3454587 [3v3] US-Nightfall (S10)

Posted AfrothundeR on 25 August 2011 - 08:43 PM

Highest 3 man team rating 2,930

vs

Highest 3 man team rating 2,998


I win sorry.

6-2 bro to instant gibs damn didn't rotate my CDs during the cheapshot pop every CD bomb opener good enough


#3454570 [3v3] US-Nightfall (S10)

Posted AfrothundeR on 25 August 2011 - 08:35 PM

View PostSinix, on 25 August 2011 - 08:14 PM, said:

well if were talking about second choices, we can talk about you last season.

and you tanked below 2800 before you disbanded so naw nigga im staying big, and first.

wanna know why? cuz i was actaully able to keep my team above 2900

btw nice getting out of smoke bombs in zelyxs vid roflrofl i heard its hard to trinket and leap


stay washed up retard and stay quit, or come back and get wrecked by a true warrior

LOOOOOOOOOOOOOOOOOL TRINKET CHEAPSHOT ON THE 1ST BOMB YEAH GOOD IDEA BR00000000000000000000000000000

you said "until a warrior gets above 2930 i'm #1"....I was above 2930 before you were 2900, therefore I'm still champion#1 best in tha world.

i also heard we went 6-2 against them, highlight reels are hard to make


#3454458 [3v3] US-Nightfall (S10)

Posted AfrothundeR on 25 August 2011 - 07:31 PM

View PostWetworks, on 25 August 2011 - 07:15 PM, said:

Don't get a hardon no one is steamed, but I'm pretty sure before you played kfc you were stuck on a team playing wls (when it was good) with an absurd amount of games at 2500 I remember because you were bugging me to play 24/7 and after seeing your ratio I was trying to dodge just saying.

Datah is the only one good on your team btw
hahah you're fucking retarded

"bugging to play"

I said "want to wlp" twice, then I heard from 90% of the people on the server that you're a joke so I stopped talking to you. make shit up more id10t los3r.

p.s. that was WLD with seastonez on a team that we joined that already had 400 games played. I remember, and know he will too, because we were both like "holy fuck this lock plays a lot". Which was also in the first 4 weeks of the season.

p.p.s.s. if you're going to step to the champ get your story right first


#3454287 [3v3] US-Nightfall (S10)

Posted AfrothundeR on 25 August 2011 - 05:14 PM

View PostWetworks, on 25 August 2011 - 09:28 AM, said:

Let's not confuse you discovering kfc as thinking youre good mr.600 games played @ 2500
what are you even talking about, 600 games at 2500? Datah isn't a hunter or healer btw. r U dumB or sumthin ???

lets also not confuse that i've been higher rated then you even after I quit keep foamin idiot


p.s. i enjoy you taking my sarcasm literally, i like watChing u StEam

View Postwhy33333, on 25 August 2011 - 04:52 PM, said:

ty

mls


#3451123 the future of esport

Posted AfrothundeR on 23 August 2011 - 05:43 PM

bring back halo 2


#3441264 [3v3] US-Nightfall (S10)

Posted AfrothundeR on 17 August 2011 - 03:41 PM

View PostWetworks, on 17 August 2011 - 03:23 PM, said:

Too bad I am better looking then 99% of the WoW population.

Try again kunt

edit- If youre ever in socal and think you can step up hit me ^ bring venoma too.

Posted Image


#3441223 [3v3] US-Nightfall (S10)

Posted AfrothundeR on 17 August 2011 - 03:14 PM

so I sat safely behind my computer with my neckbeard and cheeto dusted chest, and decided to watch some world of warcraft videos. I stumbled upon another person that plays this game, and all I can say is LOL (i'm jealous)


#3440257 VODS ARE LEGIT UP (finals up now too)

Posted AfrothundeR on 17 August 2011 - 03:11 AM

after watching SC2, and then WoW...



wow fucking sucks


#3426922 Taking games too seriously

Posted AfrothundeR on 10 August 2011 - 02:56 PM

Posted Image


#3424457 WATCH out! do NOT make THIS mistake or will cost you T2

Posted AfrothundeR on 09 August 2011 - 10:40 AM

View Postopasmia, on 09 August 2011 - 10:39 AM, said:

so, I am tired and not very patient and decide to spend 2250 valor for 2250 conquest just a few moments ago. I did this so I can earn 15700 and buy my T2 before bed..TO MY SURPRISE I find AFTER I can that conquest bought with valor DOES NOT count at total earned for season and thus, being caped I AM NOT ABLE to earn more conquest..and while I am to earn 16kish this week and buy my T2..I am NOT able to and have to wait another week.. lol, darn me..leason learned..be patient. PLEASE DONT MAKE SAME MISTAKE!! DO NOT TURN VALOR FOR CONQUEST AND EXPECT TO INCREASE TOTAL CONQUEST EARNED FOR SEASON.   p.s I made GM ticket, even pretended to be a girl..doubt they can help
l0l




<