Jump to content

  • Curse Sites
Help

Naatzors

Member Since 01 Feb 2009
Offline Last Active Oct 14 2013 01:22 PM
***--

#3853014 The '11/10 goddess epitome of a woman' Thread

Posted tmy on 24 February 2013 - 09:49 AM

Posted Image


#3888576 Totemtoe's PLAYLIST: v6.0 22/09-2013

Posted Claynz on 18 May 2013 - 03:54 PM

Website is back with new playlist!  :)


#3888578 Playlist Relaunch

Posted Claynz on 18 May 2013 - 03:56 PM

There have been a big request for me to relaunch the playlist after the domain expired 5 months ago. So just wanna make this thread to give a heads up that it's back.


I wanna keep this to my old thread i don't wanna flow the general discussion but hopefully i will receive less PM's with spam "When it will come back/ where is it?"


A lot of work left but it's going somewere, the new design is a lot cleaner and add-free i earn nothing by doing this. I just like enjoying finding new songs/remixes that is not mainstream and the feedback from you guys were amazing.

The old site hit half million views on 14 months.

And the feedback from AJ & WoW community is awesome so any feedback i would like to have on this old thread, link to playlist is also there:

http://www.arenajunk...__hl__ playlist playlist


THIS WAS ONLY POSSIBLE WITH ALEXIS JAGGERS HELP


#3823471 Dexter very sooon

Posted Dkaioshin on 18 December 2012 - 09:20 AM

whole season was dog shit, saw pretty much everything coming other than the gooey retarded love between dexter and whatsherface.

i miss doakes.


#3823384 Advice from a 16 year old

Posted Shipupi on 18 December 2012 - 04:48 AM

i love being barefoot

barefoot is bestfoot


#3822828 Shockwave

Posted zephah on 17 December 2012 - 07:41 AM

View PostPopewest, on 16 December 2012 - 01:19 AM, said:

It was awesome when people actually posted constructive stuff on this website rather than complained about everything

Yeah, I remember that.

Way back when this site didn't exist and that never happened.


#3820290 woundman what are you doing??????

Posted fmlhonestly on 13 December 2012 - 11:41 AM

mia rose = disgusting

this conversation is over


#3814977 Totemtoe's PLAYLIST: v6.0 22/09-2013

Posted Claynz on 03 December 2012 - 03:33 PM

Ok i just released SEASON 4 playlist :)

hope you like.


#3800748 Election Day

Posted Witsel on 07 November 2012 - 10:57 AM

Posted Image


#3798729 Swifty's 1-shot Macro is getting out of hand.

Posted Tosan on 03 November 2012 - 01:34 AM

The chaos must be stopped.




#3791811 Reminder: The Second Presidential Debate is on Tuesday, October 16, 2012, 8:...

Posted Reliuna on 17 October 2012 - 01:13 AM

lol, americans and their fucking gas prices


#3789459 2Bm hunters + healer

Posted pripripriest on 11 October 2012 - 03:26 PM

After seen ATR lvl 90 BM dmg.. i think we gonna see this comp very often in arena !

JUMANJI CLEAVE (u hear this name here first). Here is the a fast clip of general comp strats :




#3788554 Official UEFA & Football/Soccer Thread

Posted BaklivaX on 08 October 2012 - 09:00 PM




#3787507 RBG Rating is bugged...?

Posted NickyEU on 06 October 2012 - 03:10 PM

Please delete your wtf interface and cache folder


#3786848 RED RANGER WINS WOW

Posted Astralshots on 05 October 2012 - 01:29 AM

i have offically beat the game, time to retreat to my collection of twilight saga books and my camo snuggy. i will move to washington state where i will become a vampire.




<