Jump to content

  • Curse Sites
Help

xndr

Member Since 02 Sep 2012
Offline Last Active Yesterday, 10:29 PM
****-

#4239985 Wat is ur speed level

Posted Kettu on 22 October 2014 - 07:06 PM

It seems that certain classes will be able to reach up to 200% passive run speeds in WoD arena & RBGs.

Wat is ur speed level, duelists?




#4233586 Protip if you happen to look retarded with new models.

Posted Wallirik on 15 October 2014 - 09:43 PM

View PostDillypoo, on 15 October 2014 - 09:13 PM, said:

You can also go into system>advanced>disable new models.
why would you remove this?

Posted Image


#4228504 wintrade early morning list them down.

Posted Vess on 11 October 2014 - 04:49 AM

Posted Image

Seems legit #wintrade


#4225012 US WoW Arena Tournament Stream Discussion Thread

Posted Kettu on 05 October 2014 - 10:52 PM

Meanwhile at Blizzard HQ

Posted Image


#4224763 US WoW Arena Tournament Stream Discussion Thread

Posted Kettu on 05 October 2014 - 06:43 PM

Posted Image


#4223329 wintrade early morning list them down.

Posted Voltariux on 03 October 2014 - 05:53 PM

http://clip2net.com/s/iZWGIm

woops

( the kfc is legit )


#4222360 wintrade early morning list them down.

Posted Zakathiques on 02 October 2014 - 07:01 AM

Posted Image
Posted Image
Posted Image


#4162294 The show goes on

Posted Ruinz on 04 July 2014 - 07:22 PM

View PostSamyh, on 04 July 2014 - 04:36 PM, said:

I'm not arguing at all. I'm simply saying that I would of still won. Rogtrainer or no Rogtrainer, Lag7 or no Lag7.

And if you hate, honestly I'd love to face you legitimately any time, send me a message.

Maybe it's a good idea to go without him haha!

I promised myself I wouldnt type anything in this thread because of certain retards, but here we go anyway.

You will never win us legit, not a single map, not ever, the only chance you have is to join groups with Roguetrainer etc, I see you are still trying to argue that if Roguetrainer never used Lag7 to cap the base, the game wouldnt have been any different, im not gonna spend to much time trying to explain what Svetolga or Swack has already said, because you are obviously to stupid to get it into your head, but if the game was legit we would just wipe you within the first 30 seconds and then continue capping carts with 2 bases.

I personally don't hate, I just want to play some competitive RBGs, but you and me both know we are never gonna face you in a legit game aslong as you are playing with Roguetrainer or other shady people doing what he does.

So please give up your hope of trying to convince anyone that you will ever win a game against us legitimately.

PS
I hope Brazil loses tonight.


#4213606 Seems legit?

Posted Lolflay on 20 September 2014 - 08:41 PM

View Postsupersharla, on 18 September 2014 - 03:56 PM, said:

who are u even?

WOW LOL, who the fuck ARE YOU ?

rofl


#4218895 EU WoW Arena Tournament Stream Discussion Thread

Posted Wallirik on 27 September 2014 - 12:42 PM

View Postjaimex, on 27 September 2014 - 11:59 AM, said:

TBH If my team and I played better vs DK Monk // Knew how to beat them as we do now (we had only done a handful of games vs them on live) we would have went. At the same time, if we didn't get such shitty draft picks, we would have went also.

View Postjaimex, on 27 September 2014 - 12:10 PM, said:

I never said it wasn't like that. Not entirely sure what you mean about making it to live, considering we are consistently within the top 5 teams on ladder. The reason we didnt face volta that much is that he barely queues at the times we can, not that we didn't purposely queue into them.
oh god shut up rofl


#4218883 EU WoW Arena Tournament Stream Discussion Thread

Posted flubbah on 27 September 2014 - 12:23 PM

pojke is prolly the best healer in the game right now imho


#4218763 EU WoW Arena Tournament Stream Discussion Thread

Posted flubbah on 27 September 2014 - 10:48 AM




#4218502 EU WoW Arena Tournament Stream Discussion Thread

Posted Adden on 26 September 2014 - 08:04 PM

Posted Image

credit goes to Swack


#4212265 [Not a bigmoran video] Jaimexó 1 - The story of one shaman

Posted Koly on 19 September 2014 - 12:13 AM

View PostBloódx, on 18 September 2014 - 11:54 PM, said:

You all randomly lag aswell? Did you share some more hacks Jaime? wouldnt surprise me one bit, funny how u all start to warp around as soon as u drop below 20% hp

Posted Image


#4216240 New WoD BG, arena's and PVP area

Posted Capstone on 23 September 2014 - 08:09 PM

the second video made me cringe. not only does the guy complain about balance while not having a basic understanding of how to play his class, but he spends half of it attacking a mage's mirror images one by one

also, the entire idea of a "free for all deathmatch" arena is horrifying




<