Jump to content

Pawzz

Member Since 24 Mar 2010
Offline Last Active Today, 01:58 AM
***--

#4308213 CC in WoD

Posted Pawzz on Yesterday, 02:10 AM

Does anybody else feel that its even more out of hand than in MoP?
The only thing they changed was fear 8 > 6. And Hunter traps are stronger than ever.

Ret stuns, stupid
Hunter traps...
Rogue 8sec kidneys
Feral stun (wtf)

All while the disc priest is spam purging, or even just the dk (wtf do dks have purge).


#4306632 Hunter POM Sheep

Posted Pawzz on 19 December 2014 - 05:37 AM

View PostDills, on 19 December 2014 - 12:38 AM, said:

Ya whoever thought of that + new trap design.................
New trap is retarded indeed,

Lets reduce CC in PvP, oh and give hunters even better cc.


#4301614 RLD/Combat Rogues/Locks

Posted Pawzz on 16 December 2014 - 06:32 AM

View PostGlink, on 16 December 2014 - 03:08 AM, said:

Combat rogues need to be nerfed to the fucking dirt and never made viable for PvP again if this is the playstyle they invoke. Its a complete sham to the playstyle of rogues and the set-up required and skill that used to be needed to play them.

So basically nerf ret, the new hunter, warlock, mage, warrior, feral, dk

pretty much every class, because they are all fucking easy to play now


#4301588 RLD/Combat Rogues/Locks

Posted Pawzz on 16 December 2014 - 06:12 AM

View PostProlifics, on 16 December 2014 - 05:59 AM, said:

I think ret rogue priest s5 probably takes the cake for most broken 3's comp in arena history.
nope dk hunter hpala s5, with tnt stun, dnd stun


#4301556 RLD/Combat Rogues/Locks

Posted Pawzz on 16 December 2014 - 05:54 AM

oh man the hunter rets having troubles. Damn, should nerf fast


#4285564 Warrior

Posted Pawzz on 04 December 2014 - 10:26 PM

View PostBraindance, on 04 December 2014 - 10:09 PM, said:

No.
  • Worst mobility after dks - I have not been kited so hard since BC

  • Worst defensive design in the game. Our health bar can never go up by itself. Our CDs are garbage

  • Single target damage is below average (even in PvE) for all specs but prot (and even prot suffers from all the above)
So no, they are not fine. They are trash.

2. Nobody should be able to heal, only healers.


#4280308 Cleaving is Believing

Posted Pawzz on 30 November 2014 - 09:28 PM

def melee priest





#4280290 Pls OT, help me lose weight...

Posted Pawzz on 30 November 2014 - 09:11 PM

run 6km per day, swim 8x per week and dont eat.


#4279447 Stealth failing?

Posted Pawzz on 29 November 2014 - 08:06 PM

Yep all the time, just randomly stealth disappears.

Also while I'm at it, why the fuck is faerie fire still in the game? Seems like the most stupid outdated spell in the game atm. Its only purpose is to counter rogues...
Now with 100 billions of boomkins and ferals running around you literally cant stealth without using cloak...


#4247392 The Return of ATC

Posted Pawzz on 30 October 2014 - 09:12 PM

View PostMarshmellow, on 30 October 2014 - 08:58 PM, said:

the fact that prot warriors do more dps than arms and fury warriors at level 100 is kinda ridiculous, I don't see it staying that way very long
Yeah maybe 1-2 seasons tops.


#4239640 Possible swapping of s15 glad mount?

Posted Pawzz on 22 October 2014 - 11:58 AM

View Postpewpewpewdot, on 22 October 2014 - 11:45 AM, said:

there is more wintrade boost and stuff on EU than US also

Us doesnt have russians


#4235200 List of currently bugged abilities on live

Posted Pawzz on 17 October 2014 - 02:59 PM

View PostBawn, on 17 October 2014 - 02:56 PM, said:

this is 6,0 so nothing really matters

if this however goes to wod, then thats some fucked up shit

If this were beta, nobody would care. This is live, which is extremely sad for a multi billion $$$ company.
People complained about bugs on beta, and blizzard didnt fix them.


#4225528 Need Ashran rep for WoD Conquest Gear

Posted Pawzz on 06 October 2014 - 02:01 PM

Doubt thats the honor vendor. They said there will be many ways to get pvp gear. Ashran token where you need revered is probably one of them.


#4153934 pickup methods

Posted Pawzz on 24 June 2014 - 07:12 PM

or just say hi, how you doin


#4133753 New to PvP

Posted Pawzz on 03 June 2014 - 12:14 AM

View PostNeosaurfang, on 02 June 2014 - 09:01 PM, said:

So let me get this straight, there is a 3d party program that alters the screen to give you another unfair advantage? rofl this game

ddosing, wintrading, 3d party programs, kickbots, equipment to give you fucking miles advantage, addons for retards and fucking gaming steroids like gungho. XDDDDDDDDDDDDDDDDD
I dont know what youre complaining about?
Its not an unfair advantage rofl, it helps you not ruin your eyes.

I think youre the one taking this game too seriously.




<