Jump to content

Spyrö

Member Since 07 Mar 2010
Offline Last Active Today, 06:33 PM
*****

Posts I've Made

In Topic: Nostalgia bread

16 August 2016 - 10:50 PM

View PostAyrasaurus, on 16 August 2016 - 08:46 PM, said:

>tfwfullygrownadult
>tfwlivingadecentlife
>stillmissmytimesplayingwow12hoursadayandshitpostingon4chan

for real lads

im all grown up now but every now and then i seriously just miss my days of playing games with all the lads for days on end

part of me really badly just wants to go back to that even though my life atm should be the best its ever been

maybe its just nostalgia tbh but playing wow and gw2 while posting glorious cuckbait threads (before it was a thing) was the life

anyone else miss the old life even though they are categorically more happy and successful now

i was sort of raised in my late teens to my early twenties on internet/gaming culture and to go full detox on it sometimes feels pretty peak lads

#legionreturnwhen
Yeah I miss it.

I miss having huge amounts of free time to spent it playing countless hours (or whatever I want), that's why I'm trying to become a firefigher. Firefighters here in Spain have INSANE amounts of free time, they do a 24h shift and then they have 4 or 5 free days (300+ fucking free days per year). Usually is 4 free days per shift but the fire stations that don't have holidays (they just remove them) have 5 free days per 24h shift, so they virtually work 1 day per week (ridiculous isn't it?). Best fucking job IN THE WORLD for a gamer.

It's funny coz in WotLK I met a 30yo firefighter who was exactly doing that, he did his shift and then he spent the next 4 days playing WoW like a motherfucker, he even had more time to play than a kid LOL.

In Topic: E3 Goodies

15 June 2016 - 10:22 AM

View PostThaya, on 15 June 2016 - 07:23 AM, said:

dude i still play it

since 99

i guess you're around since quakeworld?

i play cpma in q3
I started on NetQuake days (Vanilla Quake 1) with my Pentium 100 MHz, using 1-on-1 phone calls with a 33.6 Kbps modem, to play co-op and 1v1, and on LAN using COAXIAL cable network cards and IPX protocol.

View PostThaya, on 15 June 2016 - 07:24 AM, said:

the way the weapons feel and the maps are literally the whole point

its just not quake if it doesn't have all the weapons (available to everyone)
I still have some hope for that "hero abilities" to be just like WoW racials, and then everything else being pure Quake (equal to everybody), but I don't expect that hope to become real tbh, because if so we could have a REAL next Quake by just disabling the "racials" on the servers, but that sounds too good to be true, lol.

In Topic: E3 Goodies

15 June 2016 - 06:30 AM

View PostThaya, on 13 June 2016 - 12:46 PM, said:

nah bethesda can fuck off. fucking sellouts

they bought fallout and turned it into shit until a later divine intervention from the original authors (i guess that's saved tho so i can forgive)

they turned their own baby franchise (the elder scrolls) into some fucking everquest/wow-like wannabe and are going to follow it up with hearthstone

and now they got their hands on quake and are going to turn it into soem fucking tf/ow-type game

its like their business plan is just "see that trending thing? we have to put it into our franchise no matter what" (could also just be "copy blizzard"). it kinda makes me wonder if the designers/devs for elder scrolls even ever WANTED to make an mmorpg or a card game, or they're just forced to cuz its more money.

shit doesn't even fit. quake with classes and abilities instead of weapons isn't quake anymore. they're not just screwing with some core concepts here or anything, it's way worse: they're taking another game/genre concept and just straight up sticking it in (cuz its trendy right now) and removing everything that makes quake, quake.

it's not even gonna be a bad sequel, it's gonna be a whole different level of shit. i guess quake 4 already took the bad sequel spot so they had to come up with something groundbreakingly awful
Exactly what I was thinking.

I played Quake for 14 years every day (1996 - 2010) and I passed from euphoria to sadness in a heartbeat when somebody linked me the trailer of the new Quake (euphoria from discovering that a new Quake it's gonna come out and sadness when I discovered it's a gonna be a fucking Overwatch).

In Topic: Legion Beta Patch Notes

13 May 2016 - 02:44 PM

Official Blizzard Quote:

  • Characters can now change between any of their specializations at most any time for a progressive gold cost. Action bar configurations are saved for each specialization. As a result, Dual Specialization has been removed.
Still waiting for macros saved for each specialization.

In Topic: 4/8 PvP Alpha Dev Update

10 April 2016 - 05:44 AM

With the specific PvP balance per spec and per spell, Legion it's probably gonna be the most balanced expansion damage-wise, but unfortunately that will be countered by the fact that everything will be overpruned and oversimplified.

That fine-tuned balance would be really interesting in a WotLK-like meta expansion.

<