Jump to content

• Curse Sites
Help

[A] <QUEBEC OP PLAYER> LFM RBG/arenas

• Please log in to reply
4 replies to this topic

• Junkies
  • Night Elfclass_name
  • US-Zul'jin
  • Ruin
  • Talents: Balance 1/0/2/2/2/0
  • RBG: 1806

Posted 05 December 2012 - 08:54 PM

Server: Zul'jin

Msg from Haryx/GM:
Msg de Haryx/GM:

This post will be in both languages ; English and French so you guys can understand whatever you speak.

In English/Anglais :

Zup guys. <QUEBEC OP PLAYER> is recruiting PVPers for our Rated Battlegrouds and Arena Teams. We're a bunch of PVP player from Quebec in Canada. We speak 100% french in our guild chat and on skype. Many of us are 2200+, most of us 2000+, and 95% of us are 1800+. Our guild is based on Zul'jin (PVE), wich is a realm where 80% of the player on Alliance side speak french. We are now recruiting other good french PVP player on every server.

If you want more information, ask in-game on Zul'jin : Haryx or Trueqc or Quebeec.

For english people, maybe you don't really understand why we aren't playing on French server. I will explain quick : French realm are from Europe and the difference between East Cost Day Time and Europeen Day Time is about 6 hours. So at 8h PM in the USA, it is 2h AM in France. Many of us were playing on French Europeen server before and we couldn't deal with the infinite queue time, so ths is why we're playing on US server.

In French/Français :

Salut à tous. <QUEBEC OP PLAYER> recrute des joueurs de PVP pour nos groupes de Rated Battlegrounds et d'Arena. Nous sommes des joueurs Québecois. Notre guilde est née sur Zul'jin, un serveur PVE où la population est pratiquement 80% de joueurs francophones du Québec du côté de l'Alliance. Nous parlons 100% français sur le guild chat et sur skype. Plusieurs d'entre nous sommes 2200+, la plupart sont 2000+ et 95% de nos joueurs sont 1800+. Nous sommes maintenant à la recherche d'autres bons joueurs francophones PVP sur tous les serveurs.

Pour plus d'information, demandez en jeu sur Zul'jin : Haryx ou Quebeec.

Thanks/merci.

-Haryx

• Junkies
  • Night Elfclass_name
  • US-Zul'jin
  • Ruin
  • Talents: Balance 1/0/2/2/2/0
  • RBG: 1806

Posted 05 December 2012 - 09:06 PM

/bump lol

#3 Evolute

Evolute
  • Junkies
  • Orcclass_name
  • US-Mal'Ganis
  • Stormstrike
  • Talents: Restoration 0/2/0/1/0/0
  • RBG: 192
  • LocationCanada

Posted 05 December 2012 - 10:24 PM

maybe once I can properly use leur and lui in a sentence

je suis mauvais en francais

Posted Image

#4 hataki

hataki
  • Members

Posted 16 November 2013 - 10:50 PM

Hi guys
I will reply in French.

Bonjour.
Je suis actuellement sur Serveur EU mais je pense prendre un second acompte sur serveur US avant la prochaine extension.
Je vie aux Antilles et la bas, comme au Canada, je suis en GTM-4.
Hélas sur serveur EU il y a de moins en moins de guildes québécoises. D’où le choix de repartir a zero.

Peux tu me fournir des informations sur ta guilde, et sur ton serveur par la même occasion? plz
<QUEBEC OP PLAYER> Est elle toujours active?
Hormis http:us.battle.net/wow/en/forum/topic/7789828979 je ne trouve pas grand chose sur cette guilde.
Combien de membres avez vous?
Quelles classes cherchez vous pour RBG?
Faites vous aussi un peu de PVE?

Sinon niveau serveur:
Zul'jin est un serveur PVE :( sniff.
Mais il semblerait que comme beaucoup d'autres serveurs celui ait un grand déséquilibre horde/alliance!
Horde 11929
Ally       2784
Comment ca se passe sur le serveur? Ressentez vous ce déséquilibre ?
Dans le post tu précises que sur Zul'jin 80% des joueurs ally parlent français. Peux tu m'éclairer: connais tu d'autres serveurs axés français sur serveur US (pour m'aider dans mes recherches).

Merci d'avance, en attendant de tes nouvelles.

#5 Voksen

Voksen
  • Junkies
  • Night Elfclass_name
  • US-Magtheridon
  • Ruin
  • Talents: Shadow

Posted 18 November 2013 - 05:12 AM

cte jeu est mort et les qc sont dla merde sauf moi pi khryl

Edited by Voksen, 18 November 2013 - 05:13 AM.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

<