Jump to content

  • Curse Sites
Help

Community Status Updates


Matisse's Photo

MatisseShipupi

Hey man, you're not Argentinian, are you?
Jul 17 2012 04:10 AM
  • Shipupi's Photo
    Shipupi
    why?
    Jul 17 2012 06:08 PM
  • Matisse's Photo
    Matisse
    Oh cool. Well, I made that Argentinian joke cause I thought you were, but then I was second guessing myself and thought I had mixed you up with Kluian, in which case I would've felt bad for needlessly making fun of him.

    p.s. Argentina seems kinda cool I guess http://i.imgur.com/jdc9g.png
    Jul 17 2012 09:54 PM
  • Shipupi's Photo
    Shipupi
    Hahaha yeah I'm the argentinian one, dunno where Kluian's from.
    Argentina is pretty great at some things, like Messi, but truly shit at others, like every country I guess
    It's insane how proud we're of Messi, every match won with Messi playing is Messi's accomplishment. Of course he's great, but he doesn't do EVERYTHING, especially in Barcelona.
    But when we lose it's also Messi's fault, especially if it's with the national team.
    Fan...
    Jul 18 2012 04:31 PM
Sykeasaurus's Photo

SykeasaurusShipupi

dude it always comes in the moment, just relax ur mind
Apr 27 2012 10:30 AM
Shipupi's Photo

ShipupiSykeasaurus

how about this one:
are you a girl, coz u sure act like a girl #megapwnzilla
thoughts? is the #megapwnzilla too much? looking for advice
Apr 24 2012 02:59 AM
Sykeasaurus's Photo

SykeasaurusShipupi

my psyche is fucking ruined
Apr 23 2012 10:24 AM
Shipupi's Photo

ShipupiSykeasaurus

thanks i've been working hard on that one, good to know it worked out
Apr 23 2012 10:22 AM
Sykeasaurus's Photo

SykeasaurusShipupi

sik pwn dude real sik pwn
Apr 23 2012 10:16 AM
Shipupi's Photo

ShipupiSykeasaurus

MORE LIKE GAYASAURUS
Apr 22 2012 11:56 PM
huurka's Photo
Shipupi's Photo

Shipupihuurka

Who needs friends when you have over 1100 rep
Apr 16 2012 01:50 AM
huurka's Photo

huurkaShipupi

i have two friends and only one use facebook and he isnt a very hip or cool guy real talk
Apr 16 2012 01:31 AM
Shipupi's Photo

Shipupihuurka

hahah yeah it only works out if your circle of friends/people you meet frequently use it. Anyway it worked for me and my friends, one started hooking up with his now gf because of it, and others have had other hook ups too.
So yeah, it really depends on if your friends use it. So make them use it and go get laid
Apr 16 2012 12:26 AM
huurka's Photo

huurkaShipupi

i never got laid using your facebook app
Apr 15 2012 11:47 PM
Shipupi's Photo

ShipupiBloodriot

I posted about how you looked like Stephen Merchant (on OT IRL pics) and you just blatantly ignored me. Consider this your first warning.
Dec 24 2011 12:02 AM
Breadstick's Photo
<